20.2. Paljon tehtiin, mutta ei siitä paljoa näkyvää syntynyt.

Sähköjä taas selviteltiin ja hieman paranneltiin. Radioille menevältä johdolta oli sulake palanut ja ne saatiin toimimaan suht helposti. Pilssipumput on nyt kytketty suunnitelman mukaan, eli toinen on ohi päävirtakytkimen ja varustettuna kohokytkimellä ja toinen on kytkimellä ohjauspaneelista. Kohokytkimellä olevankin voi kytkeä pois päältä. Sen toiminta on nyt vanhalla jäädytyspumpun kytkimellä, joten täytyy tekstit muuttaa, kunhan saadaan tarratulostin lainaksi jostain.

Lohkossa olevalle öljyletkun karalle täytyi tehdä erikoisavain kiristämistä varten. Aihio haettiin Motonetistä ja muotoilu hoidettiin ihan rälläkällä, mutta avain sopi hyvin paikoilleen ja letkulähtö saatiin kiristettyä.

Välillä talkooporukka piti hartaan hetken ja rukoili homman jo valmistuvan 🙂

Vaijereita ja letkuja ripusteltiin paremmin sekä suunniteltiin polttoaineletkut, jotka olisi seuraavissa talkoissa tarkoitus asentaa ja sitten koneen voi jo koekäyttää. Tähän kuntoon konetila jäi tältä erää.

Ja ihan muistin virkistämiseksi pari kuvaa tilanteesta, josta aikanaan aloitettiin. Jotain on saatu akaiseksikin!

Talkoissa mukana olivat Vesa, Jari, Kimmo ja Kalle L.

Seuraavalla kerralla, jos ollaan saatu hankittua tarvikkeet polttoaineletkujen vetämiselle ja sää on plussalla, niin pystymme koekäyttämään koneen. Sitten on edessä (koneen toimiessa) veneen siivous ja pidetään talkoissa pieni tauko, jotta talkoolaiset pääsevät omien veneidensä kimppuun. Kevätaurinko jo paistaa ja kesä veneilyineen on lähellä!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s